Pagalvėlės vietoj lėkščių

Photo by Bianca Lucas on Unsplash

Ji nusprendė, kad reikia naujų lėkščių.

Išlėkė į prekybos centrą, rado pagalvėlių. Paskambino, pasakė, kad pirks pagalvėles.

Kai nusijuokiau ir pasakiau, kad, pagrindinis tikslas buvo lėkštės, ji nutilo. Pamaniau, kad įveikiau ją savo logika, pasakiau, kad prie to gal dar ir naujus kilimėlius vonios kambariui pažiūrės? Aš tik pajuokavau. O ji pagyrė mane, kad esu toks pastabus ir pasakė, kad būtinai pažiūrės.

Po valandos paskambino ir pasakė, kad išsirinkčiau kilimėlius iš trijų spalvų: baltos, rudos ir pilkos.
Tylėjau kaip partizanas, bijodamas duoti jai dar kokią pirkinių idėją. Po to pasakė, kad baltų kilimėlių nepirks, nes kai aš išlipsiu iš vonios, viską ištepsiu ir jai tuos baltus kilimėlius reiks kasdien skalbti.


Išdrįsau pareikšti, kad tegul tada perka rudus. Ji paniekinamai šyptelėjo, pasakė, kad neturiu skonio.

Logika sakė, kad belieka rinktis pilkus. Tai ir pasakiau.

Ji atsakė, kad reikia pagalvoti (!?) ir čia mano logika pradėjo isteriškai juoktis.
Kol kas tylu - neskambina.

Nežinau, ką nupirks ir kokios tai spalvos daiktai bus.
Moterų suprasti tiesiog neįmanoma.


Geriausias Ispaniškas aliejus jau Lietuvoje. Itin tyras, alyvuogių, pirmo spaudimo ir dar šalto... Užsuk! 

Komentarų nėra

Komentarai

About

Teikia „Blogger“.