Paskutinis koncertas (anekdotas)

Photo by Rhodi Lopez on Unsplash
Paskutinis Deivido Koperfildo pasirodymas mieste. Antplūdis. Prie įėjimo į salę grūdasi minios žiūrovų, su viltimi,kad kas nors parduos atliekamą bilietėlį. 
Koncertų salė užpildyta iki paskutinės sėdimosios vietos, kažkokiu būdu žmonės stovi netgi šoniniuose praėjimuose  - stebės pasirodymą stačiomis. 

Iki koncerto pradžios  - 10 minučių. 
Pačioje patogiausioje eilėje sėdi juodai apsirengusi elegantiška moteris, o šalia jos, nepatikėsite, laisva vieta! Moteris ten laiko rankinuką. 
Vienas iš stovinčiųjų, vyrukas,  prasibrauna iki žaviosios damos ir viltingai užklausia:
  -  Sakykite, ši vieta tuščia? Gal galėčiau jums sumokėti ir atsisėsti?
  -  Matote, mes su vyru labai troškome papulti į Koperfildo pasirodymą, planavome tai iš anksto, todėl ir vietas įsigijome pačias geriausias.Tačiau… tačiau netikėtai mano vyras mirė, todėl į koncertą atėjau viena… Jo garbei šią vietą tuščią ir palikau: aš jaučiu, kad jis čia, šalia manęs… Jaučiu jo alsavimą, jo vibracijas… Lai pabūna kartu su manimi savo paskutiniame koncerte...
  -  Aišku,  - nuliūsta vyrukas.  - Bet vis tiek gaila laikyti tuščią vietą… Suprantu jus, tačiau galėjote pasikviesti ką nors iš artimiausių vyro giminaičių, brolį, ar sesę, na, ką nors. 
  -  Aš juos kviečiau  - niekas nenorėjo eiti…
  -  Kodėl?  - nustebo vyrukas.
  -  Aš juk sakiau jums: mirė mano vyras! Visi giminaičiai laidotuvėse.


Komentarų nėra

Komentarai

About

Teikia „Blogger“.