Amžiaus spėjimas (anekdotas)

Photo by Seth Doyle on Unsplash
52 metų amžiaus vyras pasidaro veido odos tempimo operaciją. Atsistoja prieš veidrodį ir negali atsigrožėti: nu, jaunas koks! 
“O davai, paklausinėsiu praeivių, kaip jiems atrodau, kiek metų duotų”  - pagalvoja ans.
Išeina gatvėn ir kreipiasi į pirmą pasitaikiusią moterį:
  -  Atleiskite, nepykite, turiu tokį prašymą… Pasakykite, kiek man duotumėte metų, iš išvaizdos?
  -  Na, kokius 35 tikrai duočiau,  - prataria moteris.
  -  O man 52!  - džiaugsmingai sušunka vyras ir laimingas keliauja toliau.
Sustabdo kitą praeivį, vyrą:
  -  Atsiprašau, tik nesupykite, turiu prašymą. Pasakykite, koks mano amžius?
  -  Sakyčiau, kokie 38 metai…
  -  Valio! O žinote, man 52!


Laimingas užsuka į restoraną, užsisako pietus. Pabaigoje paklausia padavėjo:
  -  Sakykit, brangusis, kiek metų man pagal mano išvaizdą?
  -  Galvoju, kokie 34…
  -  Cha! O man 52!
Nušvitęs vyras išeina gatvėn, mato, stovi sena močiutė ir nusprendžia paskutinį kartą paklausti.
  -  Laba diena, ponia.
  -  Labas sūneli.
  -  Sakykite, ar galėtumėte pagal mano išvaizdą atspėti mano amžių?
  -  Tai, kad man, sūneli, 90 metų, prastai matau… bet, yra vienas būdas, kurio pagalba jūsų amžių tikrai atspėčiau…

  -  Koks?  - susidomi vyras.
  -  Leiskite man į ranką paimti jūsų trumpalą…
  -  Oi, koks keistas būdas!  - nustemba vyras, tačiau jam jau įdomu, todėl sutinka.  - Gerai, imkite…
Močiutė įkiša ranką į vyro kelnes ir pačiumpa trumpalą. Tada gal penkias minutes jį glosto, glamonėja. Vyras neiškenčia:
  -  Gal jau užteks?
  -  Oi, tikrai užteks,   - susigėsta močiutė. Ištraukia ranką. 
  -  Na, tai kokio aš amžiaus?  - nekantrauja vyras.
  -  Tau, sūneli, 52 metai.
  -  Oho, kaip tai žinojai!  - nustemba vyras.
  -  Restorane girdėjau...


Komentarų nėra

Komentarai

About

Teikia „Blogger“.